Google Ads
τι είναιΗ διαφήμιση στο Google Ads αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις, καθώς προσφέρει χρήσιμες δυνατότητες και απτά αποτελέσματα με προσιτό τρόπο
Πέρα από τον παραδοσιακό τρόπο διαφήμισης, όπου θα πληρώνατε για να προβληθεί η διαφήμισή σας σε κάποιο μέσο χωρίς να ξέρετε ακριβώς ποιος θα τη δει και τι αποτέλεσμα θα έχει, η διαφήμιση στο Google λειτουργεί πολύ πιο στοχευμένα.
Η πλατφόρμα του Google Ads είναι μία από τις μεγαλύτερες online πλατφόρμες διαφήμισης στον κόσμο και μπορεί να λειτουργήσει για όλες τις επιχειρήσεις, μικρές ή μεγάλες. Το μόνο που χρειάζεται είναι γνώσεις για τη λειτουργία της πλατφόρμας και μια σωστή στρατηγική για να φέρει τα βέλτιστα αποτελέσματα.
Design can be art. Design can be simple. That’s why it’s so complicated.
Το Google Ads αποτελεί μια υπηρεσία για διαφήμιση στο περιβάλλον της Google.
Ουσιαστικά, πρόκειται για μια διαφημιστική πλατφόρμα με δύο δίκτυα:
Για να λειτουργήσει το Google Adwords σωστά για την επιχείρησή σας, χρειάζεστε τέσσερα βασικά στοιχεία:
1. Ένα προϊόν ή μια υπηρεσία
2. Έναν προϋπολογισμό για τη διαφήμιση
3. Έναν ιστότοπο στον οποίο να οδηγεί η διαφήμιση
4. Έναν στόχο μετατροπής
Ουσιαστικά, πρόκειται για μια διαφημιστική πλατφόρμα με δύο δίκτυα:
- Το δίκτυο εμφάνισης, όπου διαφημίσεις εμφανίζονται σε ιστοσελίδες του περιβάλλοντος της Google (όπως Youtube, Gmail, Google maps, κ.α.).
- Το δίκτυο αναζήτησης, που προβάλλει διαφημίσεις στην πλατφόρμα αναζήτησης της Google, με βάση τις λέξεις-κλειδιά που αναζητούν οι χρήστες
Για να λειτουργήσει το Google Adwords σωστά για την επιχείρησή σας, χρειάζεστε τέσσερα βασικά στοιχεία:
1. Ένα προϊόν ή μια υπηρεσία
2. Έναν προϋπολογισμό για τη διαφήμιση
3. Έναν ιστότοπο στον οποίο να οδηγεί η διαφήμιση
4. Έναν στόχο μετατροπής
Πώς λειτουργεί η διαφήμιση στο Google Ads
Μπορείτε να φανταστείτε το Google Ads σαν μια μορφή δημοπρασίας, που επικεντρώνεται γύρω από λέξεις–κλειδιά. Επιλέγονται κατάλληλες λέξεις–κλειδιά που σχετίζονται καλύτερα με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Στη συνέχεια, όταν ένας χρήστης κάνει μια σχετική αναζήτηση στο Google και αυτή η λέξη βρίσκεται στον λογαριασμό του διαφημιζόμενου, τότε ενεργοποιείται η διαφήμιση στο Google.
Κόστος για διαφήμιση στο Google Ads
Ένα πολύ θετικό στοιχείο της διαφήμισης στο Google Adwords είναι ότι σας χρεώνει ΜΟΝΟ όταν γίνει κλικ στη διαφήμισή σας και κάποιος επισκεφτεί το site σας. Έτσι γνωρίζετε ακριβώς τι πληρώνετε και τι αποτέλεσμα έχει η διαφήμισή σας!
Για να λειτουργήσει το Google Adwords σωστά για την επιχείρησή σας, χρειάζεστε τέσσερα βασικά στοιχεία:
1. Ένα προϊόν ή μια υπηρεσία
2. Έναν προϋπολογισμό για τη διαφήμιση
3. Έναν ιστότοπο στον οποίο να οδηγεί η διαφήμιση
4. Έναν στόχο μετατροπής
- Το δίκτυο εμφάνισης, όπου διαφημίσεις εμφανίζονται σε ιστοσελίδες του περιβάλλοντος της Google (όπως Youtube, Gmail, Google maps, κ.α.).
- Το δίκτυο αναζήτησης, που προβάλλει διαφημίσεις στην πλατφόρμα αναζήτησης της Google, με βάση τις λέξεις-κλειδιά που αναζητούν οι χρήστες
Για να λειτουργήσει το Google Adwords σωστά για την επιχείρησή σας, χρειάζεστε τέσσερα βασικά στοιχεία:
1. Ένα προϊόν ή μια υπηρεσία
2. Έναν προϋπολογισμό για τη διαφήμιση
3. Έναν ιστότοπο στον οποίο να οδηγεί η διαφήμιση
4. Έναν στόχο μετατροπής
Επεκτάσεις Διαφημίσεων στο Google Adwords
Ουσιαστικά, οι επεκτάσεις διαφημίσεων είναι ένα έξτρα κείμενο στη διαφήμιση. Προσφέρουν αρκετά πλεονεκτήματα και δίνουν ακόμα περισσότερους λόγους στους χρήστες να κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας. Ας τους δουμε:
- Καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο από την απλή διαφήμιση
- Προβάλουν έξτρα πληροφορίες για την επιχείρησή σας.
- Βελτιώνουν την αναλογία κλικ/αριθμό εμφανίσεων